Матеріали учасників ХV Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти-2024»

  • 1.Аліна КІПЕР, практичний психолог ліцею №2 м. Житомира

    Персональний веб-сайт практичного психолога

     https://kiperpavlo8463.wixsite.com/pcykhologlisey2

    На сайті представлені матеріали для покращення   стабілізації  емоційно-психологічного стану всіх учасників освітнього  процесу та рекомендації щодо надання психологічної   допомоги як учням, так і батькам та вчителям під час викликів сьогодення.

    2. Еліна РАЖИЄВА, Леся КУХАРСЬКА, вчителі історії ліцею №21 м. Житомира 

    Історія.Україна і світ: Збірник інтерактивних вправ з використанням онлайн-ресурсів

    У практикумі зібрані інтерактивні вправи до підручника з інтегрованого курсу для 10 класу “Історія: Україна і світ” за редакцією М.Мудрого. Пропонуються різнотипові вправи, виконані з використанням освітніх ресурсів Learning Apps та Worldwall.  Завдання інтерактивних вправ створені у форматі різноманітних тестів, які можна використовувати на різних етапах уроку.

    Історія. Інтегрований курс 10 клас

    3.Наталія ВІЗГАЛОВА, вчитель зарубіжної літератури,Світлана РЕМІНЕЦЬ, вчитель зарубіжної літератури та етики,Олена ТАРАСОВА,вчитель української мови та літератури ліцею №21 м.Житомира

    Навчально-методичний посібник «Розвиток емоційного інтелекту учнів в умовах інтегрованого навчання на уроках літератури та етики».

    У посібнику представлено досвід роботи з розвитку емоційного інтелекту  учнів 5 класу НУШ на уроках етики та літератури (української та зарубіжної) у сучасних умовах, а також дидактичні матеріали для забезпечення інтегрованого підходу з формування м’яких навичок soft skills  відповідно до Державного стандарту соціальної, здоров’язбережувальної та мовно-літературної освітніх галузей.

    Посібник рекомендовано для вчителів етики, української та зарубіжної літератури.

    Емоційний інтелект_ліцей 21_виставка

    4.Оксана ОНОПРІЙЧУК, Алла СІВЧЕНКО, вчителі початкових класів ліцею №21 м. Житомира

    Навчально-методичний посібник «Будь здоровим!» Творчі завдання для формування здоров’язбережувальної компетентності учнів на уроках української мови».

    У посібнику запропонований авторський педагогічний досвід щодо використання творчих завдань на уроках української мови з метою формування здоров’язбережувальної компетентності учнів молодшого шкільного віку. Успішність досвіду визначається розробленим комплексом вправ, які формують не тільки знання та уміння учнів з української мови, а й сприяють формуванню цінностей здорового способу життя, навичок безпечної поведінки школярів.

    Будь здоровим!

    5.Iван ДЕНИCЮК, директрор,Oкcана МИРOНOВА,Iрина АНДРУШКO,Iрина КOCИК заcтупники директoра з навчальнo-вихoвнoї рoбoти,

    Леcя ВOЙТЕНКO,в.o. заcтупника директoра з навчальнo-вихoвнoї рoбoти ліцею №25 м.Житомира

    Практичний пociбник «Долаємо освітні втрати: поради для вчителів»

    Гoлoвна мета ocвiтньoї дiяльнocтi закладу загальнoї cередньoї ocвiти є забезпечення якocтi ocвiти, як «вiдпoвiднicть результатiв навчання, здoбутих учнем на вiдпoвiдних рiвнях пoвнoї загальнoї cередньoї ocвiти, державним cтандартам». Якicть ocвiти нерoзривнo пoв’язана з якicтю ocвiтньoї дiяльнocтi. Але COVID-19 та вiйна, яку рoзв’язала рociя прoти України, призвели дo великих втрат у чаci навчання, oбмеженнi дocтупу дo якicнoї ocвiти. На cьoгoднiшнiй день важливим для ocвiтян є питання пoдoлання ocвiтнiх втрат учнiв.

    Cпoдiваємocя, щo матерiали цьoгo практичнoгo пociбника щoдo пoдoлання ocвiтнiх втрат з рiзних предметiв cтануть у нагoдi вчителям i керiвникам закладiв загальнoї cередньoї ocвiти.

    Посібник (1)

    6.Михайло НАГАЛЕВСЬКИЙ, вчитель інформатики ліцею №23  iм. М. Oчepeтa

    Практичний посібник «Фopмувaння пpeдмeтниx кoмпeтeнтнocтeй на урокаx з робототеxнiки з використанням робототехнічних освітніх комплектів: LEGO EDUCATION WEDO 2.0, LEGO MIПDSTORMS EV3, ARDUINO». У посібнику пpeдcтaвлeнi навчальні програми та розробки проєктів, які сприяють фopмувaнню пpeдмeтниx кoмпeтeнтнocтeй, логiчного миcлення та пiзнавального iнтереcу у здобувачів освіти на урокаx з робототеxнiки. Запропоновані проєкти реалiзуються за допомогою робототеxнiчниx оcвiтнix комплектiв LEGO Education WeDo 2.0, LEGO MINDSTORMS EV3, Arduino. Посібник рекомендовано для вчителів, які викладають робототехніку.

    Посібник

    7. Світлана ГРИЦАНЮК, вихователь ЖДНЗ №73

    Практичний  посібник «Використання елементів STREAM – освіти для формування мистецько – творчої компетентності дітей старшого дошкільного віку».

    У посібнику автором розкрито актуальність використання елементів STREAM – освіти для формування мистецько – творчої компетентності дітей старшого дошкільного віку та розроблено орієнтовну систему інтегрованих занять для дітей 6 р.ж. Посібник містить добірки картин, аудіофайли та рекомендовані нетрадиц. техніки виконання дитячих робіт.

    Посібник

    8 .Ірина ХРОМОВА,вчитель-логопед ЖДНЗ №70

    Практикум.  Логопедичний зошит для дітей із ЗНМ І-ІІ рівня

    У зошиті представлений матеріал до кожної лексичної теми згідно тематичного планування.

    Зошит розроблений для індивідуальної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення.

    70 Логопедичний зошит Хромова І.Г. ЖДНЗ №70

    9. Коваленко Л.С., вихователь ЖДНЗ №70

    Дидактичний посібник “Проєктна діяльність як засіб успішної соціалізації дошкільника”.

    У посібнику розкрито використання методу проєкту в дошкільній освіті, який є дієвим і ефективним засобом сприяння
    глибокому засвоєнню навчального матеріалу та розвитку широкого спектру компетенцій у дітей. Детально описані етапи
    проєкту по ознайомленню дітей старшого дошкільного віку із зимуючими птахами: їх особливостями, харчуванням.
    Розроблені різні види діяльності та форми роботи з дітьми викликають інтерес до тваринного світу, формують бажання
    захищати птахів , виховують екологічну культуру майбутнього господаря нашого спільного дому – планети Земля.
    Посібник призначений для вихователів дошкільних закладів, батьків .

    70 Проєктна діяльність ЖДНЗ №70

    10.Ірина  ШЕВЧУК,вихователь ЖДНЗ №56

    Практичний посібник «Використання  кінезіологічних ігор та вправ в поєднанні з окоруховими вправами в корекційно-розвитковій роботі з дітьми, що мають порушення зору».

    Опис  роботи з використання авторських кінезіологічних ігор та вправ в поєднанні з окоруховими вправами в корекційно-розвитковій роботі з дітьми, що мають порушення зору.

    56 Шевчук І.ВЖДНЗ №56.

    11.Наталія  ІСТОМІНА, вчитель -логопед ЖДНЗ №56

    Практичний посібник «Використання вправ та ігор з логоритміки в структурі логопедичних занять»

    Опис  роботи з використання ігор та вправ з логоритміки як засобу досягнення високої результативності у подоланні мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами.

    56 Істоміна Н.ВЖДНЗ №56 .

    12.Аліна ГОЛІКОВА, вихователь ЖДНЗ №56

    Практичний посібник «Впровадження корекційно-розвиткових вправ на засадах біоенергопластики в систему роботи з дітьми, що мають порушення мовлення».

    Система  авторських дидактичних вправ на засадах біоенергопластики.  Практичний посібник містить опис системи ігрових вправ з розробленими до них корекційними завданнями, покроковими рекомендаціями щодо використання, добірками артикуляційних вправ, синхронних рухів рук, віршованих текстів до кожної вправи.

    56 Голікова А.М ЖДНЗ №56.

    13.Тетяна Максимчук, вихователь ЖДНЗ №55

    Практичний посібник «Прийоми мнемотехніки  як засіб формування зв’язного мовлення дошкільників».

    Розкрито  прийоми, методи та техніку  процесів запам’ятовування різних видів інформації, застосовуючи мнемоквадрати, мнемодоріжки, мнемотаблиці, небелиці, піктограми, аналоги, трансформацію, колаж, гру-драматизацію.

    55 Максимчук Т В Прийоми мнемотехніки ЖЦРД № 55

    14. Броніслава БАБИЧ,Наталія ЛОБОК, Ірина НЕЧАЄВА, вихователі ЖЦРД №55

    Практичний посібник “Формування діамонологічного мовлення дошкільників через пошуково – дослідницьку діяльність”.

    Видання презентує особливості використання мовленнєвого та пошуково-дослідницького матеріалу для формування діамонологічного
    мовлення дошкільників. У практичному посібнику здійснено теоретичний аналіз методологічної основи діамонологічного мовлення дошкільників та
    детально розкрито пошуково-дослідницьку діяльність як засіб формування розвинутої особистості.

    55 Формування діамонологічного мовлення ЖЦРД №55

    15.Наумчак Н.Є., вихователь ЖДНЗ №46

    Практичний посібник “Соціалізація дітей дошкільного віку з ООП” .

    У роботі висвітлено питання соціалізації дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, здійснено аналіз поняття «соціалізація» та
    проаналізовано проблеми дітей з особливими освітніми потребами.Представлено особистий практичний досвід організації роботи по соціалізації
    дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами.

    46 Наумчак Н.Є. ЖДНЗ №46

    16.  Тетяна ХІМОВИЧ, вихователь ЖДНЗ №46.

    Практичний посібник  ”  Розвиток  мовлення дітей з особливими освітніми потребами  засобами театралізованої діяльності” .
    У практичному посібнику подано основні етапи розвитку мовлення таособистості дітей з особливими освітніми потребами, здійснено аналіз впливу
    театралізованої діяльності на мовлення та запропоновано новий підхід у театралізованій діяльності – «Театр фартушків».
    Окремо представлено досвід роботи по розвитку мовлення дітей з мовленнєвими порушеннями з використанням нетрадиційного театру «Театр на
    фартуху». Робота містить методичні рекомендації, конспекти корекційно–розвиткових занять, ігри та вправи на розвиток мовлення, набуття знань та досвіду дітей
    дошкільного віку. Посібник розрахований на педагогів, спеціалістів, що працюють з дітьми з
    вадами мовлення та їх батьків.

    46 Посібник ЖДНЗ №46

    17.Ольга КОСТРИЦЯ, завідувач ЖДНЗ №43, АЛЛА КАТАНАХА, практичний психологЖДНЗ №43
    Програма «Веселі малюки» .

    Програма створена для профілактики дезадаптації в умовах закладу дошкільної освіти; створення середовища, що враховує
    індивідуально-типологічні особливості дітей і допомагає швидкому звиканню до ДНЗ.
    Програма рекомендована для впровадження практичними психологами, вихователями закладів дошкільної освіти для організації психолого-педагогічного
    супроводу учасників освітнього процесу.

    43 Катанаха А. Програма ЖДНЗ №43

    18.