Інклюзивне навчання на дистанційці під час повномасштабної війни – ще той виклик і для освітян, і для батьків, і для дітей. У цих умовах однією з проблем є недооцінка [або і знецінювання] ролі асистента вчителя. Іноді складається враження, що асистент вчителя взагалі не потрібен під час дистанційних уроків. Втім, його відсутність дуже ускладнює навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Асистенти вчителів мають унікальні знання і навички, без яких складно досягти успіху учнів під час онлайн-уроків. Асистенти можуть надавати індивідуальну підтримку, адаптувати матеріали, створювати спеціальні завдання і навіть організовувати групові заняття з урахуванням потреб кожного учня. А ще вони дуже допомагають вчителю і підтримують дітей.
Про це “Новій українській школі” розповіли директорка Херсонського НВК № 33 Тетяна Щетина й заступниця з навчально-виховної роботи НВК Наталія Колосовська. Про те
- як у школі руйнують стереотип “непотрібності” асистента вчителя;
- як асистенту ефективно взаємодіяти з учнями дистанційно;
- у чому особливості онлайн-уроків в інклюзивних класах;
- які додатки допомагають ефективно проводити уроки, читайте в нашому новому матеріалі.
Детальніше за покликанням:https://nus.org.ua/articles/na-dopomogu-asystentu-vchytelya-servisy-j-porady-dlya-tsikavogo-onlajn-uroku/