У попередній публікації ми розглянули зміст модельних програм з української мови для 5-9 класів за новим Державним стандартом і з’ясували, що радикальних змін порівняно із програмою 2011 (перезатверджена й оновлена 2017) року не відбулося.
Ситуація з програмами з української літератури дещо складніша. Вибір програм тут значно ширший, ніж з української мови. Не беручи до уваги інтегрованих курсів, у вчителів є три варіанти модельних програм – і для багатьох учнів (7-9 класи) досі актуальною лишається програма, укладена за старим Державним стандартом.
У цій статті ми
- розглянемо відмінності між модельними програмами за новим Держстандартом і старою програмою;
- з’ясуємо, яка з програм пропонує найбільшу кількість творів для прочитання і літературознавчих понять для вивчення;
- а також розглянемо деякі “чутливі теми”, які не дуже вдало висвітлюють дібрані авторськими колективами твори.
Детальніше за покликанням:https://nus.org.ua/articles/zmist-osvity-shho-zminylosya-v-programah-z-ukrayinskoyi-literatury-dlya-5-9-klasiv-chastyna-tretya/