Аби першокласник сам залюбки “сідав” за математику: як цьому сприяють нові навчальні посібники

  • Недостатньо навчити дітей додавати, віднімати чи розрізняти геометричні фігури. Потрібно показати, де в реальному житті вони можуть використати ці знання, вважає Діана Головань, головна редакторка видавництва “Лінгвіст”.

    Аби вже з молодшого шкільного віку формувати в дітей цікавість до вивчення математики, варто зробити цей процес певною подорожжю, а не просто зазубрюванням правил.

    У видавництві кажуть, що формула сучасного навчального посібника з математики для 1 класу приблизно така: STEM-підходи + приклади із життя + проєктна діяльність + чітка структура + сучасний візуал.

    У статті “Нової української школи” читайте:

    • які переваги мають посібники над звичайними підручниками;
    • що про досвід використання кажуть вчителі;
    • за допомогою яких засобів вчителі можуть ефективно спланувати уроки з математики та урізноманітнити їх.

    Детальніше за посиланням:

    Аби першокласник сам залюбки “сідав” за математику: як цьому сприяють нові навчальні посібники