Недостатньо навчити дітей додавати, віднімати чи розрізняти геометричні фігури. Потрібно показати, де в реальному житті вони можуть використати ці знання, вважає Діана Головань, головна редакторка видавництва “Лінгвіст”.
Аби вже з молодшого шкільного віку формувати в дітей цікавість до вивчення математики, варто зробити цей процес певною подорожжю, а не просто зазубрюванням правил.
У видавництві кажуть, що формула сучасного навчального посібника з математики для 1 класу приблизно така: STEM-підходи + приклади із життя + проєктна діяльність + чітка структура + сучасний візуал.
У статті “Нової української школи” читайте:
- які переваги мають посібники над звичайними підручниками;
- що про досвід використання кажуть вчителі;
- за допомогою яких засобів вчителі можуть ефективно спланувати уроки з математики та урізноманітнити їх.
Детальніше за посиланням:
Аби першокласник сам залюбки “сідав” за математику: як цьому сприяють нові навчальні посібники