Вивчення літератури рідного краю в школі має важливе значення для формування патріотичних почуттів учнівства, розвитку його мовленнєвої культури, виховання поваги до нематеріальної спадщини України й рідного регіону. Щоправда, під час викладання цього курсу вчителі часто стикаються із низкою проблем, адже здебільшого розробку матеріалів для проведення уроків покладають безпосередньо на педагогів.
Аби краще розібратися в потребах учителів української літератури в цьому питанні, редакція “НУШ” запрошує фахівців взяти участь в опитуванні й поділитися власним досвідом.
Просимо вчителів літератури знайти 10 хвилин і заповнити google-форму за посиланням.
Звертаємо вашу увагу, що опитування є анонімним. Усі дані будуть використані лише для виявлення наявних проблем удосконалення із викладанням літератури рідного краю в закладах освіти й подальшого накреслення шляхів їхнього подолання. Опитування має розвідувальний характер і не є повноцінним соціологічним дослідженням.
З його допомогою ми прагнемо:
- дізнатися про потреби вчителів під час викладання курсу літератури рідного краю;
- з’ясувати, які розробки, методики та матеріали є найбільш корисними й актуальними для педагогів під час викладання цього блоку;
- визначити, якої підтримки потребують учителі в навчанні школярів літератури рідного краю;
- дізнатися, яким досвідом педагоги готові поділитися з іншими вчителями.