У відкритому доступі з’явився посібник для керівників шкіл “Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти”. Він покликаний допомогти освітнім управлінцям у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими потребами.
Про це повідомила Державна служба якості освіти України.
Ознайомитися з матеріалами посібника можна нижче або за посиланням.
Сьогодні заклади освіти України мають швидко пристосовуватися до індивідуальних потреб дітей і адаптувати свою діяльність до викликів, пов’язаних із наслідками війни. Як зазначають автори, серед матеріалів порадника є покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів і забезпечення всієї системи рішень для організації та впровадження інклюзивного навчання.
Посібник складається з п’яти розділів:
У ньому директори та педагоги знайдуть відповіді на основні питання щодо забезпечення якості освіти дітей із особливими потребами, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного та кожної.