Яких порад потребують учителі в спілкуванні з дітьми в умовах війни – запрошуємо педагогів узяти участь у опитуванні

  • Взаємини педагогів і дітей завжди мають базуватися на підтримці й допомозі. Однак повномасштабна війна додала ряд складнощів у таке спілкування й викликала велику кількість запитань, на які важко відповісти як дітям, так і дорослим. Учні можуть зачіпати настільки глибокі та чутливі теми, що нелегко відразу зорієнтуватися й підібрати потрібні слова. Наприклад, “Коли я побачу тата/маму?” або “Коли закінчиться війна?”.

    Щоб допомогти педагогам напередодні нового навчального року, “Нова українська школа” готує матеріал із порадами для вчителів від психологів.

    Тому просимо педагогів поділитися своїм досвідом і розповісти, у яких темах і запитаннях під час взаємодії з учнями в умовах повномасштабної війни вам потрібні підказки.

    Для цього просимо виділити 5-10 хвилин і відповісти на питання в анкеті:

    Опитування повністю анонімне. Редакція не збирає персональні дані й електронні адреси.

    • Про що вас найчастіше запитують учні під час повномасштабної війни?
    • На які запитання вам складно підбирати слова?
    • На які теми вам складно говорити з дітьми, знайти потрібні слова або ж ви почуваєтеся не достатньо компетентними (можливо, тема втрати рідних, евакуації, вибухів тощо)?
    • У яких ситуаціях вам не вистачає підказок щодо того, як підтримати чи заспокоїти учнів?
    • У чому ще ви потребуєте допомоги під час спілкування з учнями? (за потреби, можете додати інші приклади, коментарі тощо).