Практикум “Гра як інструмент для навчання та самовираження особистості”

  • Практикум «Гра як інструмент для навчання та самовираження особистості»

    • Дата початку: реєстрацію відкрито
    • Дистанційно

     Автор курсу:

    кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО Асоціації працівників дошкільної освіти, ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF, ГО Української асоціації сімейних психологів

    Анотація курсу

    Іноді гру вважають неструктурованою, безцільною діяльністю, призначеною для дітей і підлітків, але насправді вона має важливе освітнє значення. В іграх учасники проектують себе у зовнішню діяльність, яка може бути використана, щоб змусити їх розмірковувати про себе та підвищити їхню самосвідомість. Їм потрібно спілкуватися та співпрацювати з іншими, що сприяє їхньому емоційному та соціальному інтелекту. Вони можуть творчо виражати себе, дотримуючись спільних правил, збільшуючи свою здатність концентруватися та саморегулювати свою поведінку.

    Цей практикум навчить вас використовувати ігри у своїй роботі, щоб покращити здатність учнів до самовираження та сприяти їхньому особистому (тобто когнітивному, емоційному та соціальному) розвитку. Це також допоможе вам створити більш згуртовану групу, таким чином покращуючи якість навчання учня та ваш досвід як учителя (вихователя).