«Вивчаю — не чекаю»: вивчення української в ігровій формі

  • Учні початкових класів можуть завантажити застосунок для вивчення української мови та читання як на смартфон, так і на планшет.

    З оновленою версією застосунку «Вивчаю — не чекаю» школярі 1-4 класів можуть вчити українську мову та читання в ігровій формі. Вже доступні перші уроки, які відповідають державній програмі початкової школи та стандартам НУШ, повідомляє МОН.

    24 січня, у Міжнародний день освіти відбулася презентація оновленої версії застосунку.

    Проєкт «Вивчаю — не чекаю» створений за сприяння МОН громадською спілкою «Освіторія» спільно з міжнародною організацією «War Child Holland».

    У застосунку доступні перші уроки, які відповідають державній програмі початкової школи та стандартам НУШ. Тож усі учасники освітнього процесу, вчителі та школярі 1-4 класів, можуть завантажувати додаток, щоб опановувати новий матеріал.

    Оновлена версія,  дає можливість дітям у будь-якій точці світу вчити українську мову та читання. Одна із особливостей застосунку — він знайомить учнів із творами українських сучасних авторів. І все це відбувається в ігровій формі, яка адаптована до вікових особливостей дітей початкової школи.

    Для розроблення навчального контенту «Освіторія» залучила найкращих педагогів, філологів і методистів, які є гарантами відповідності матеріалів до навчальної програми та вимог НУШ.

    Оновлена версія «Вивчаю — не чекаю» доступна на App Store та Google Play. Завантажити можна як на смартфон, так і на планшет.

    Переваги застосунку «Вивчаю — не чекаю»:

    • «Вивчаю — не чекаю» створено на основі методології мікронавчання міжнародної організації War Child Holland, яка спеціалізуються на розробленні освітніх продуктів у країнах, де відбуваються війни або збройні конфлікти. Свій оригінальний застосунок Can’t Wait to Learn, у якому реалізовано цю методологію, організація використовує вже 10 років;
    • застосунок безкоштовний і працює без доступу до інтернету після попереднього завантаження;
    • контент для застосунку розроблявся за участю дітей, які пропонували свої ідеї щодо героїв, сюжетів тощо;
    • додаткова інформація: primary.org.ua