Як формувати математичну компетентність учнів 1-4 класів

  • Результати загальнодержавного моніторингу «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» свідчать, що рівень сформованості математичної компетентності в учнів 4 класів за останні роки знизився. 

    За підсумками моніторингу експерти Українського центру оцінювання якості освіти підготували методичні рекомендації щодо формування читацької та математичної компетентностей учнів на рівні початкової освіти.

    У рекомендаціях щодо формування математичної компетентності можна знайти відповіді на такі питання:

    • Що таке математична компетентність?
    • Що мають знати й уміти учні початкових класів з математики?
    • Який рівень сформованості різних складників математичної компетентності мають наші випускники початкової школи?
    • Що пропонують чинні підручники з математики для формування різних складників математичної компетентності?
    • Як навчати учнів працювати з даними та здійснювати вимірювання?
    • Які завдання варто пропонувати учням, аби поліпшити їхні результати щодо роботи з даними та вимірювань?
    • До яких ресурсів може звернутися вчитель в умовах дистанційного навчання, щоб покращити результати своїх учнів?

    Пропоновані рекомендації містять описи конкретних практик та зразки завдань, які можна використовувати на навчальних заняттях, зокрема і як приклади для розроблення діагностувальних робіт.

    В Українському центрі оцінювання якості освіти сподіваються, ці матеріали стануть у пригоді не тільки вчителям та їхнім учням, а також зацікавлять авторів майбутніх підручників з математики для цього освітнього рівня.

    ЗАВАНТАЖИТИ РЕКОМЕНДАЦІЇ