Навчальний рік, який назавжди увійде в історію був першим роком, коли вчилися діти не так, як їхні батьки.
Практично 3700 першокласників знову будуть вчитися за новим державним стандартом критично мислити, набувати сучасні знання впродовж всього життя, працювати в командах та отримати всі компетентності, які їм потрібні.
Вчителі початкових класів міста підводили підсумки першого року роботи за програмою НУШ на педагогічному коучингу, який відбувся в ЗОШ № 30 (директор Нечипорук Т.А.).
Що приніс перший рік запровадження Нової української школи? Новий зміст освіти, новий освітній простір і навчання вчителів.
Завдання вчителя в умовах Концепції нової освіти – як навчити дитину без примусу, як сформувати позитивну мотивацію навчання, як розвивати стійку цікавість до знань, потребу самостійного пошуку.
Як позитивний момент вчителі відмічають відсутність суворих правил для всіх. Вони зізнаються, що було нелегко запроваджувати інтегровані уроки, переконувати у необхідності змін батьків. Але у всіх завжди була впевненість, що така реформа у школі необхідна.
Як-не-як, але першопрохідцями реформи стають не лише освітяни, а й батьки першачків, які поринають у навчальний процес разом зі своїми дітьми.
Змінилося функціональне призначення педагога. Високі вимоги до сучасного вчителя зумовлені об’єктивними потребами суспільства, новими завданнями, які ставить перед нами життя. Нова українська школа буде успішною, якщо до неї прийде успішний учитель.
Бажаємо вам бути успішними в роботі, в особистому житті.
Дякуємо за працю!
