Про використання принципів нейробіки у новій українській школі йшла мова на тренінгу для вчителів 1-х класів, який підготували вчителі-логопеди департаменту освіти.
Для того щоб діти краще сприймали інформацію, щоб інформація залишалась в їхній пам’яті, потрібно використовувати різні методи розвитку. Нейробіка – це комплекс вправ, так названа гімнастика для мозку. Вона спрямована на те, щоб “зруйнувати” звичні моделі поведінки та розвивати творче мислення.
Авраменко Оксана познайомила з одним із напрямків таких методик – Су-Джок терапією, яка забезпечує розвиток пізнавальної, емоційно-вольової сфер дитини. Використання Су-Джок терапії допомагає відкривати нові методи і прийоми, що сприяє розвитку не тільки дрібної моторики, але й розвитку мовної системи (фонематичного слуху, словника, граматики).
Мирончук Юлія розкрила секрети кінезіології, яка вивчає м’язові рухи у будь-яких проявах.
Большакова Тетяна навчала розвивати швидкість уваги та зорової пам’яті завдяки мнемотехнології.
Євдокимова Олена продемонструвала ряд вправи з розвитку емоційного інтелекту як показника нашої здатності до спілкування, вміння усвідомлювати свої емоції та розуміти почуття інших людей.
Розвиваючи пам’ять, увагу, дрібну моторику та асоціативно-образне мислення ми допоможемо дітям гарно скоординуватися та навчатися у школі.