|
|
25 жовтня
- Культура участі учнів і освітян у наукових дослідженнях для відкритої науки
- Наука серцем: як навчати дітей пізнавати, співчувати і змінювати світ
- Дидактичні ігри на уроках природничих предметів
- Ігрові технології у природничій освіті: прості рішення для складних тем.
- Доповнена реальність у візуалізації математичних понять: нові можливості навчання
- Цифрова магія математики: як захопити учнів через доповнену реальність.
- PASCH і НУШ: спільні цінності сучасної освіти.
- Міжкультурний діалог на уроці: як навчати через партнерство і взаєморозуміння.
- Креативне письмо: мислення без шаблонів
- Кубики історій і картки Проппа: інструменти розвитку уяви та критичного мислення учнів.
- Візитівка, блог, портфоліо:віртуальна майстерка створення сайту для вчителя
- Вчитель у цифровій ері: керівництво зі створення власного освітнього ресурсу.
26 жовтня
- Мистецтво сьогодні: НУШ та сучасний підліток в українських реаліях
- Від TikTok до театру: сучасні мистецькі явища у навчанні підлітків.
- Відкриті освітні ресурси на стероїдах: GEN-AI в дії
- AI-лабораторія педагога: генеруємо тексти, зображення та інтерактиви для освітнього процесу.
- Практичне застосування тренінгових методик каністерапії як ефективного інструменту соціального, фізичного та емоційного розвитку дітей та підлітків
- Педагог і терапевт: як інтегрувати каністерапію в освітній процес гуманно і професійно.
- Використання відеоконтенту та подкастів: організація самостійної роботи та перевернутого навчання «flipped classroom» при вивченні фізики та астрономії
- Від лекції до інтерактиву: перевтілюємо навчання фізики й астрономії.
- Перша психологічна допомога та резильєнтність учасників освітнього процесу.
- Сильні разом: педагогічна підтримка, що лікує і надихає.
|
|
|
|