ЮНЕСКО та МОН запрошують освітян до участі в дослідженні кар’єрного шляху педагога

  • Представництво ЮНЕСКО в Україні на запит Міністерства освіти і науки України проводить дослідження «Новий український вчитель». Його метою є аналіз ключових етапів, викликів та можливостей професійного становлення педагогів: від вибору професії до розвитку в шкільній практиці. Результати стануть основою для практичних рекомендацій щодо вдосконалення кар’єрної структури та системи підготовки педагогічних кадрів.

    У межах дослідження відбудуться онлайн фокус-групові інтерв’ю, де вчителі, директори шкіл, викладачі та студенти педагогічних спеціальностей зможуть поділитися досвідом і думками. Розмова триватиме 90–120 хвилин у Zoom й охоплюватиме такі питання: мотивація до вибору професії, педагогічна інтернатура, професійний розвиток, зайнятість та виклики у шкільній практиці.

    Фокус-групові інтерв’ю заплановано на вересень–жовтень 2025 року. Участь добровільна, конфіденційність гарантовано.

    Дедлайн для заповнення анкети: 26 вересня 2025 року (включно).

    Форми для участі:

    Запрошуємо педагогів усіх рівнів освіти долучитися до цього дослідження та допомогти сформувати нове бачення професії українського вчителя.