Поговоримо про оновлені стандарти командної співпраці вчителів, спеціалістів і батьків дитини з особливими освітніми потребами
Наказом МОН від 29.05.2025 № 787 внесено зміни до Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти (далі – Положення) та викладено його у новій редакції. Відтепер дія цього документа поширюється лише на ЗЗСО, які на його основі мають розробити власний локальний акт щодо організації та функціонування команди супроводу. У цьому матеріалі ми розглянемо ключові аспекти, що визначають алгоритм взаємодії педагогів, фахівців і батьків, а також основні підходи до планування та реалізації індивідуальної програми розвитку дитини, яка є ключовим інструментом у забезпеченні якісної та ефективної інклюзивної освіти.
Детальніше за покликанням:
https://znayshov.com/News/Details/nove_polozhennia_pro_komandu_psykholoho_pedahohichnoho_suprovodu_uchnia_z_oop_u_zzso_ohliad_kliuchovykh_aspektiv