Міністерство освіти і науки України в межах політики “Освіта для життя”, що підсилює реформу НУШ, оголошує про початок роботи над оновленням змісту соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі. У час сучасних викликів соціальна і здоров’язбережувальна освіта особливо потребує переосмислення своєї ролі. Вона має допомогти учням й ученицям набути навичок збереження фізичного, психічного та соціального здоров’я, сформувати відповідальне ставлення до власного та добробуту громади.
10 квітня 2025 року Міністерство освіти і науки спільно з Малою академією наук проведе відкриту дискусію про майбутнє цієї галузі освіти в Україні.
Запрошуємо вас поділитися анонсом зустрічі з вашою аудиторією, адже ми прагнемо залучити якомога більше людей, ідей та думок. Впевнені, серед вашої аудиторії є саме ті, хто зацікавлені у природничій галузі й можуть поділитися експертизою для напрацювань.
До участі запрошуємо:
-
- учителів і вчительок основ здоров’я та інтегрованих курсів;
- представників і представниць медичних та спортивних установ;
- психологів і психологинь;
- представників і представниць громадських організацій, що працюють у сфері здоров’я та безпеки;
- усіх зацікавлених у розвитку соціальної і здоров’язбережувальної освіти.
Реєстрація доступна за посиланням. Кількість місць для офлайн-участі обмежено, але всі зареєстровані учасники зможуть долучитися до обговорення онлайн.
Концепцію соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі разом із концепціями інших освітніх галузей буде презентовано громадськості навесні 2025 року. Пілотування змін розпочнеться восени для учнів і учениць 5 класів у мистецькій, технологічній та природничій галузях. У межах реформи також передбачено модернізацію майстерень, студій та лабораторій у закладах загальної середньої освіти.