Імерсивні технології в роботі бібліотек для дітей

Шановні колеги! Просимо опрацювати! Методичний лист “Імерсивні технології в роботі бібліотек для дітей”  присвячений розгляду комп’ютерної віртуальної реальності та впровадженню імерсивних технологій у практику роботи сучасних бібліотек Імерсивні технології

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ДАЙДЖЕСТ ЩОДО РОБОТИ БІБЛІОТЕК ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ

Бібліотеки покликані об’єднувати людей. І щоб не втратити довіру наших користувачів в умовах поточної пандемії COVID-19, треба зробити максимум можливого для належної організації роботи бібліотек закладів освіти. Абсолютно очевидно, що шкільні бібліотеки мають залишатися безпечним місцем і для учнів, і для бібліотекарів, і для вчителів, для всього шкільного колективу, і …

Психологічний супровід учителів і батьків під час дистанційного навчання

“Психологічний супровід учителів і батьків під час дистанційного навчання” У методичному посібнику “Психологічний супровід учителів і батьків під час дистанційного навчання” представлено практичний досвід психологічної служби закладів загальної середньої освіти міста Житомира. Посібник адресовановчителям, батькам, фахівцям-практикам, здобувачам вищої освіти. Психологічний супровід вчителів

ІНФОРМАТИЧНА КУХНЯ

Мультимедійний контент для підтримки дистанційного та змішаного навчання «Інформатична кухня», що розміщено на сайті http://ikitchen.in.ua/ охоплює усі теми розділу «Комп’ютерні презентації» для 6 класу та відповідає навчальній програмі «Інформатика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів, які вивчали інформатику у 2–4 класах». На сайті викладено усі матеріали, які дозволяють провести практичні …

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 11 КЛАС. УРОКИ УЗАГАЛЬНЕННЯ І ТЕМАТИЧНОГО КОНТРОЛЮ

Навчально-методичний посібник “Історія України 11 клас. Уроки узагальнення і тематичного контролю” розроблено творчою групою вчителів історії м. Житомира для використання у практичній роботі. У посібнику зібрано досвід педагогів щодо проведення уроків узагальнення та тематичного контролю з історії України в 11 класі, який допоможе повторити вивчене, закріпити набуті вміння і навички, …

РЕФЛЕКСІЯ ЯК КОМПОНЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

У посібнику “Рефлексія як компонент діяльності на уроках у початковій школі”  представлено коротку теоретичну інформацію про рефлексію, цікаві ідеї, що можна застосувати в навчальному процесі. Практичний матеріал класифікований за прийомами функціонального змісту, що допоможе вчителям ознайомитись з ідеями самоаналізу на різних етапах уроку. Ця робота допоможе краще усвідомити, що таке …

ОНЛАЙН СЕМІНАРИ ТА КОНФЕРЕНЦІЇ

2021 РІК Міжнародний науково-методичний семінар «Психолого-педагогічна діагностика в системі дошкільної освіти» Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Освітній процес у закладах дошкільної освіти: сутність та інноваційний потенціал» Всеукраїнський онлайн семінар: “Реалізація парціальної програми «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на засадах християнських цінностей” Всеукраїнський науково-методичний онлайн-семінар “Нові вектори Базового компонента дошкільної освіти”            …

ОНЛАЙН-РЕСУРСИ ДЛЯ УЧНІВ ПРОФТЕХІВ

МОНТАЖНИК СИСТЕМ УТЕПЛЕННЯ БУДІВЕЛЬ: Навчальний посібник «Передові системи термомодернізації будівель і споруд» Навчальні матеріали для курсу «Робота з пласким дахом» (частина І, частина ІІ, частина ІІІ) Навчальні матеріали для курсу «Монтаж вікон – Основи» СЛЮСАР: Навчальний посібник «Основи слюсарної справи» САНТЕХНІК: Навчальний посібник «Труби та арматура» Навчальний посібник «Водопостачання» Навчальний посібник «Водовідведення» …

Заклади професійно-технічної освіти

  № п/п Назва ЗПТО м. Житомира Електронна адреса Керівник    (П.І.Б., телефон) 1. Центр професійно-технічної освіти м. Житомира (10009 м. Житомир,            вул. Селецька, 5) ztcpto@gmail.com   Перелигін Микола Миколайович, моб. 096 456 80 47 34-34-89, 34-44-92 2. Державний навчальний заклад  «Центр легкої  промисловості та побутового обслуговування  …