Сторітелінг сучасного уроку. Теоретичні та практичні основи конструювання компетентнісного уроку

  • Кожен, хто хоче досягти успіхів у житті, повинен витрачати певний час особисто на себе. Тобто інвестувати в себе, якщо порівняти процес самовдосконалення з бізнесом. Мається на увазі, що у звичайному житті головним надбанням людини є не дохід або накопичене майно, а вона сама, її праця. А якщо ця людина ще й учитель. Педагог, який свідомо розуміє, що його дорога – це щоденне навчання, і успіх його – у самовдосконаленні.

    На такій ноті  27 лютого 2018 року у  ЗОШ І-ІІІ ступенів   №36 м. Житомира для учителів польської мови міста методистом НМЦ управління ЖМР Вербило Л.В. був проведений майстер-клас «Сторітелінг сучасного уроку. Теоретичні та практичні основи конструювання компетентнісного уроку».

    Актуальністю питання проведення такого майстер-класу є докорінна зміна в освіті.  Учителі польської мови активно включились в роботу; долучились до широкого дискуційного обговорення   організації сучасного компетентнісного уроку; працювали, створюючи   креативні шляхи партнерської співпраці між учнем і вчителем; колегіально здійснювали пошук  підвищення ефективності кожного уроку завдяки впровадженню інтерактивних технологій навчання, нестандартних прийомів активізації  пізнавальної діяльності учнів.

    Очікувані результати від майстер-класу були очевидні.  Доброзичлива атмосфера, позитивний настрій, бажання навчитися, набути знань шляхом інтерактивних  педагогічних методик об’єднувала усіх педагогів.

    стаття майстер-клас ЗОШ №36