Новий підручник для НУШ: вимоги, критерії оцінювання, оформлення

  • Яким має бути новий підручник для Нової української школи?

    Семінар відбувся за участі Павла Хобзея, заступника Міністра освіти і науки України, Юрія Завалевського, першого заступника директора ІМЗО  та Наталії Бєскової, заступника директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України. Виступаючи перед присутніми, вони звернули увагу, що першого листопада цього року стартували  конкурсні відбори проектів підручників для 2, 6 та 11 класів закладів загальної середньої освіти. Відповідними наказами Міністерства освіти і науки України затверджено перелік предметів вивчення та назв підручників, з яких проводитимуться конкурси. Вже оголошено про реєстрацію експертів для здійснення експертизи електронних версій цих проектів підручників (https://imzo.gov.ua/reiestratsiia-ekspertiv-dlia-zdi-snennia-ekspertyzy-elektronnykh-versi-proektiv-pidruchnykiv-pid-chas-konkursnoho-vidboru-dlia-2-6-11-klasiv/) та затверджено Інструктивно-методичні матеріали для проведення даних експертиз. Адже на всіх учасників непростого процесу творення й народження нової навчальної літератури для другокласників, учнів 6-го класу та випускників закладів загальної середньої освіти чекає дуже напружена робота.

    До обговорення важливої теми були запрошені відомі науковці та експерти, які на постійній основі професійно аналізують шкільну навчальну літературу, а відтак можуть дати слушні поради авторам та видавцям.

    Учасники  детально зупинилися на вимогах до підручників для загальної середньої освіти та головних критеріях їх оцінювання.

    Окрема увага приділялась українознавчому компоненту сучасного підручника,правовим аспектам  використання авторських матеріалів, дизайн-концепції нового покоління підручників, сучасним психологічним вимогам до підручника.

    Презентації Всеукраїнського науково-практичного семінару