Сучасні підходи до формування інформаційно–комунікаційної компетентності адміністрації школи

  • Презентуємо досвід адміністрації  загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів №26          м. Житомира  “Сучасні підходи до формування інформаційно-комунікаційної  компетентності  адміністрації школи”.

    Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) стали суттєвим чинником, що впливає на здійснення навчально-виховного процесу в навчальних закладах. Впровадження в освіту ІКТ сприяє підвищенню її якості, а також удосконаленню організації освітнього закладу та управління ним. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у системі управління освітою є особливо необхідним, оскільки саме управлінські рішення спроможні змінити всю систему в цілому, а від їх правильності та своєчасності залежить ефективність системи освіти. Досвід формування інформаційно-комунікаційної  компетентності  адміністрації школи та ефективного застосування ІКТ є надзвичайно актуальним.

    Одним із методів удосконалення системи управління освітою є впровадження інформаційних систем. Це дозволяє оптимізувати процес обміну інформацією, зменшити обсяг роботи адміністратора системи освіти та дозволяє йому приймати ефективні управлінські рішення. В цьому полягає ведуча ідея досвіду.

    Проаналізувавши існуючий досвід з даної проблеми та піддавши аналізу роботу адміністрації школи з питань впровадження ІКТ у практичну діяльність, зроблена спроба узагальнити напрацювання, запропонувати набутий досвід для ознайомлення і використання освітянами.

    Члени адміністрації пропонують інформацію з історії впровадження ІКТ в закладі (Янчук І.М.), про рівні використання інформаційно-комунікаційних технологій  в практичній діяльності адміністрації школи (Кузьмін С.В.), питання використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та методичній діяльності (Черняхівська Н.А.), при здійсненні внутрішнього контролю  (Трембіцька Л.О.), при проведенні виховниої роботи (Клименчук О.В.).

    ІКТ компетентність адміністрації ЗОШ №26